Με στόχο τον εξορθολογισμό αλλά και τον καλύτερο δυνατό έλεγχο και οικονομία στη χρήση των οχημάτων του Δήμου της Ρόδου, πραγματοποιήθηκε, χθες το πρωί, σύσκεψη στην αίθουσα εθιμοτυπίας, με τη συμμετοχή όλων των αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων της σχετικά νέας Διεύθυνσης Τροχαίου Υλικού καθώς και της Διεύθυνσης Οικονομικών, κατά την οποία οι αιρετοί έδωσαν κατευθύνσεις με στόχο να μπει φρένο στην αλόγιστη χρήση του στόλου του Δήμου.
Της σύσκεψης προήδρευσε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Παύλος Τσίπρας ενώ τις κατευθύνσεις έδωσαν ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Νίκος Τσουκαλάς καθώς και ο εντεταλμένος σύμβουλος για το τροχαίο υλικό κ. Τσαμπίκος Τσακίρης. Σ αυτήν μετείχαν:
ο Διευθυντής και οι προϊστάμενοι του τμήματος κίνησης των οχημάτων, της νέας Διεύθυνσης Τροχαίου Υλικού δηλαδή καθώς και ο προϊστάμενος λογιστηρίου και Ταμείου από τη Διεύθυνση Οικονομικών.
«Αυτό γίνεται για να γίνει ένας ακόμη καλύτερος συντονισμός σχετικά με την κίνηση των οχημάτων που έχει να κάνει με το ποιοι χρεώνονται οχήματα για την κίνηση, ακόμη και για ζημιές και για ανταλλακτικά, αλλά με κύριο και βασικό λόγο τα καύσιμα και την κατανάλωση των καυσίμων», δήλωσε, χθες, ο κ. Τσουκαλάς.
Όπως είπε, ως Διεύθυνση, παρακολουθούν, έναν προς έναν τους κωδικούς δαπανών καθώς η Διεύθυνση τροχαίου υλικού όπως και η κίνηση των οχημάτων είναι μια δαπάνη σοβαρή, αυξημένη και ένα σημαντικό ποσοστό στον προϋπολογισμό δαπανών του Δήμου και γι αυτό το λόγο έγινε αυτή η συνάντηση, όπως και ανάλογες σε άλλες Διευθύνσεις.
Μάλιστα, με πρωτοβουλία δική του και του κ. Τσακίρη, κάλεσαν τους προϊστάμενους Διευθυντές των ενοτήτων αλλά και εκπροσώπους των Διευθύνσεων που εδρεύουν στο «κυβερνείο», δηλαδή των Τεχνικών Υπηρεσιών, της Υπηρεσίας Πρασίνου, της Υπηρεσίας Καθαριότητας κ.α.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, δόθηκαν κάποιες εντολές-οι οποίες, μέχρι την Παρασκευή, θα αποτυπωθούν και εγγράφως-προς όλες αυτές τις ενότητες και τις Διευθύνσεις. Αυτές θα λένε συγκεκριμένα το που θα οριστούν χώροι για τα οχήματα-μάλιστα θα υπάρξει κάποια ανακατάταξη-όπου θα γίνεται ο έλεγχος ποιος παίρνει το όχημα, για το οποίο θα χρειάζεται πλέον εντολή μετακίνησης και καταγραφή, θα είναι για συγκεκριμένες χιλιομετρικές αποστάσεις κτλ. Είπε, ακόμη, ο Αντιδήμαρχος:
«Νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε και τις ζημιές αλλά και το που κατευθύνεται το όχημα, να μειωθεί και η κατανάλωση των καυσίμων και κατά κύριο λόγο να γίνουν πιο υπεύθυνοι αυτοί που θα αναλαμβάνουν και θα πιάνουν και τα οχήματα του Δήμου αλλά και τα μηχανήματα έργων».
Τσακίρης
Από την πλευρά του, ο κ. Τσακίρης, δήλωσε ότι η Διεύθυνση προχωρά, τον τελευταίο καιρό, στη στελέχωση των αμαξοστασίων και των γραφείων κινήσεων ούτως ώστε να γίνει περιορισμός των οχημάτων και των καυσίμων «γιατί παρατηρούνταν αρκετές σπατάλες και δεν το κρύβουμε» και δήλωσε, ακόμη:
«Έχω πει και άλλες φορές ότι η Διεύθυνση τροχαίου υλικού ήταν η τελευταία που συστάθηκε από τον Καλλικρατικό Δήμο, ήταν τον Αύγουστο του 2011, και όπως καταλαβαίνετε υπήρχαν πάρα-πάρα πολλά προβλήματα ούτως ώστε να μπορέσει να λειτουργεί.
Θεωρώ ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο, ότι έχουμε ξεπεράσει αρκετά προβλήματα και είμαστε πια στην τελική ευθεία ούτως ώστε με την στελέχωση, ουσιαστικά, των γραφείων κινήσεως να μην υπάρχουν περαιτέρω προβλήματα».
Σημειώνεται ότι, ο στόλος του Δήμου της Ρόδου αποτελείται από, περίπου, 300 οχήματα, όπως έχουν καταγραφεί πλέον σε ηλεκτρονική μορφή αυτά που κινούνται, κάτι που θεωρείται ότι θα συμβάλει στην καλύτερη λειτουργία της Διεύθυνσης που έχει να κάνει όχι μόνο με τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά αλλά και εν γένει τον καλύτερο έλεγχο.
Κλείνοντας, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «πονοκέφαλο» αποτελεί για τους ίδιους οι ζημιές που δεν είναι προβλέψιμες και με διαδικασίες του κατεπείγοντος προσπαθούν να τις προλαβαίνουν ωστόσο ο στόλος είναι πεπαλαιωμένος και χρειάζεται ανανέωση.
Πηγή : Η ΡΟΔΙΑΚΗ - Σύσκεψη για τα οχήματα του δήμου Ρόδου
http://www.rodiaki.gr/article.php?id=267992#ixzz2nrCxNYfb Follow us: rodiaki.efimerida on Facebook