Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Πρόσφατα Θέματα ---Απίστευτη εμπλοκή στον νέο διαγωνισμό για τα σκουπίδια-----Ανέλαβε πάλι ο δήμος την καθαριότητα Έληξε η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρεία ---Απίστευτη ειρωνεία . Ο Δήμος Ρόδου πάει κόντρα στα συμφέροντά του. Κατέσχεσαν οι εργαζόμενοι 520.000 ευρώ του ΡΟΔΑ (VIDEO)---Η μηχανογράφηση θα εξοικονομήσει καύσιμα 400.000 ευρώ στο δήμο ---Εξωδικαστικός συμβιβασμός μεταξύ Δήμου και «ΠΕΡΜΕ HELLAS Α.Ε.» για την αποκομιδή των σκουπιδιών ---ΤΟ ΥΠΟΙΚ ΞΕΚΙΝΑ ΑΜΕΣΕΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ 70.000 ---Πού καθορίζονται οι μισθοί με το νέο Μισθολόγιο – Ποια 4 επιδόματα παραμένουν --- Ξηλώνει» τον Καλλικράτη ο Κουρουμπλής – Αποκάλυψε το σχέδιό του για τον “χρυσό αιώνα της αυτοδιοίκησης” ---ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!!ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΕΙ ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 6 ΙΟΥΛΙΟΥ!!!---Εάν ο ελληνικός λαός πει το όχι στα μέτρα λιτότητας τότε αμέσως την επομένη μέρα στις 6 Ιουλίου οι αγορές θα θεωρήσουν υπεύθυνη τη Γερμανία ως μη φερέγγυα για την νομισματικήένωση και αυτομάτως θα δεχθεί τέτοια »επίθεση-σοκ» από τις ίδιες τις αγορές που δεν θα έχει ξαναγίνει ποτέ στην οικονομική ιστορία!!!-----Θα εισέλθει βιαίως σε οικονομική καραντίνα η Γερμανία!!! Η διορία έχει ήδη δοθεί στη Γερμανία από τις αγορές !!! Συγχρόνως σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι ευρωπαίοι ηγέτες έχοντας μπροστά τους την ετυμηγορία του ελληνικού λαού στο όχι στα μέτρα λιτότητας και φοβούμενοι τον κίνδυνο της επέκτασης της »επίθεσης» των αγορών και στις δικές τους χώρες εγκαταλείπουν μία προς μία την Γερμανία και την ευρωζώνη!!!----ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΟΙΜΠΛΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ! «Σβήσε την Ελλάδα ή σε ρίχνω»---Εν Ψυχρώ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Σόιμπλε σε κρυφή κάμερα: “Στην Ελλάδα είναι ΟΛΑ…ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ”! ---Τον πρόδωσε η καρδιά του! Όσο και να την προσέχουμε αυτή, δυστυχώς, δεν καταλαβαίνει από αγάπη. Ένας συμπολίτης μας, και συνάδελφος εργαζόμενος στην καθαριότητα του Δήμου μας, κατέβηκε από το όχημα για να πάρει ένα καφέ. Γυρίζοντας πίσω δεν ένιωθε καλά, ζαλίστηκε και έπεσε πάνω σε σταθμευμένα μηχανάκια. Αμέσως έτρεξαν συμπολίτες για να δουν τί έχει, του έκαναν μαλάξεις αλλά δυστυχώς είχε ήδη χάσει την ζωή του. Τον πρόδωσε η καρδιά του. Το ασθενοφόρο ήρθε αμέσως, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο αλλά ήταν ήδη πολύ αργά.Καλό ταξίδι συνάδελφε .. -- ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΜΑ : Ο γιατρός και το νοσηλευτικό προσωπικό βεβαίως και θα συνδράμουν στην ιατρική κάλυψη του νησιού και σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ πάντα με τον Γιατρό που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ η Πολιτεία να στείλει στην Τήλο! Τώρα θα μου πει κάποιος, μα καλά η θέση γιατρού στο ΠΠΙ Τήλου είναι καλυμμένη!!! Ε, ναι για αυτό και εμείς αντιδρούμε! Έχουμε γιατρό στα χαρτιά αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουμε!!!---Κρούσματα Καλαζάρ σε ανθρώπους – Υγειονομική βόμβα στον Ρηγανόκαμπο--Παραιτήθηκε ομαδικώς το δημοτικό συμβούλιο Τήλου-- Συνελήφθη και πάλι και οδηγείται στο αυτόφωρο ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ----Πόλεμος έξω από την πόρτα μας ---Χάος στα Σκόπια - 22 νεκροί---ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!--Συνελήφθη ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡΣύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, συνελήφθη ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ κ. Δημήτρης Τσίκκης, μετά τη μηνυτήρια αναφορά που υπέβαλαν οι κάτοικοι των Κρητικών. Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ αφέθηκε αργότερα ελέυθερος με προφορική εντολή του Εισαγγελέα Υπηρεσίας. Η υποθεση θα παραπεμφθεί στην τακτική δικαιοσύνη.Την έντονη διαμαρτυρία τους εξέφρασαν πριν από λίγα λεπτά μιλώντας στη ΡΟΔΙΑΚΗ κάτοικοι και καταστηματάρχες της περιοχής Κρητικών, εξαιτίας του ότι για μια ακόμα φορά ξεχείλισε το αντλιοστάσιο των λυμάτων στην περιοχή «Κάτω Πέτρες.»----Σε ιδιώτες το Ακταίον η “Όαση” και το Ροδίνι ..--- Απόφαση σοκ για δεκάδες εργαζόμενους και συνταξιούχους της ΔΕΥΑΡ Το ποσό του 1.300.000 ευρώ καλούνται να επιστρέψουν στην ΔΕΥΑΡ οι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι της, μετά τις αποφάσεις του Β2 τμήματος του Αρείου Πάγου με τις οποίες δικαιώνεται η επιχείρηση. Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι της πρώην ΔΕΥΑ Ροδίων, προσέφυγαν στα δικαστήρια ζητώντας το επίδομα των 176 ευρώ. Οι πρωτόδικες αποφάσεις ήταν υπέρ των εργαζομένων και των συνταξιούχων. Όμως από το 2011, ήταν γνωστό σε όλους τους εργαζόμενους ......--- Η έγκριση για να προχωρήσει ο Δήμος Ρόδου στη σύναψη δημόσιας σύμβασης για παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, για την επόμενη τριετία, εξαιτίας της αδυναμίας εκτέλεσης των συγκεκριμένων υπηρεσιών με ίδια μέσα, ζητείται, με σχετική εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο στην προγραμματισμένη συνεδρίασή του για την ερχόμενη Παρασκευή 24 Απριλίου.Συγκεκριμένα, η σύμβαση θα έχει ως αντικείμενο το έργο «εργασίες αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψιλώσεων κοινοχρήστων χώρων, περιόδου 2016-2018» και θα γίνει μετά από διενέργεια διεθνούς ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού.Η δημόσια αυτή σύμβαση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τον υφιστάμενο μηχανισμό του Δήμου και, θα περιλαμβάνει ένα τμήμα από το συνολικό έργο της συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών καθώς και ένα τμήμα της καθαριότητας οδών και κοινόχρηστων χώρων.Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι τρία έτη, δηλαδή από 1η Ιανουαρίου 2016 έως και 31 Δεκεμβρίου 2018 και ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της θα είναι 4.223.149 ευρώ κάθε έτος.Η έγκριση της μελέτης και των όρων διακήρυξης, ο ορισμός της επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού και αξιολόγησης των προσφορών καθώς και η κατακύρωση του διαγωνισμού θα γίνει από την Οικονομική Επιτροπή.Στην αιτιολόγηση για την αναγκαιότητα σύναψης της σύμβασης, στην εισήγηση, μεταξύ άλλων, γίνεται αναφορά στις ελλείψεις που έχει ο Δήμος σε προσωπικό αλλά και σε απορριματοφόρα οχήματα.Συγκεκριμένα, αναφέρεται: «Διαπιστώνεται αδυναμία εκτέλεσης με ίδια μέσα του Δήμου Ρόδου ενός τμήματος από το συνολικό έργο της συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών και της καθαριότητας οδών και κοινόχρηστων χώρων εξαιτίας της ανεπάρκειας σε μηχανολογικό εξοπλισμό, σε οδηγούς και εργατοτεχνικό προσωπικό καθαριότητας.Πέραν δεν του αντικειμένου προβλήματος, η αδυναμία αυτή του Δήμου Ρόδου, κυρίως τους θερινούς μήνες, γίνεται αντικείμενο ιδιαιτέρως αρνητικών σχολίων από Μ.Μ.Ε.».Στην αιτιολογία για τη νέα σύμβαση, αναφέρεται, ακόμη:«Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έτος 2011 υπήρξε στη Ρόδο αύξηση της τουριστικής κίνησης κατά 20%, που δημιούργησε μία αντίστοιχη αύξηση της ποσότητας των παραγόμενων απορριμμάτων κατά την τουριστική περίοδο.Ανάλογες αυξήσεις σημειώθηκαν στα αμέσως επόμενα έτη μέχρι σήμερα, ενώ εκτιμάται ότι η ανοδική πορεία του τουρισμού θα συνεχισθεί, γεγονός που αποδεικνύεται από τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό νέων ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων ή επεκτάσεων αυτών.Κάτι τέτοιο, προϊδεάζει για μία σημαντική αύξηση της ετήσιας παραγωγής απορριμμάτων, γεγονός για το οποίο ο Δήμος Ρόδου θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος.Η αύξηση της τουριστικής κίνησης κατά 20% σημαίνει 2.300.000 πρόσθετες διανυκτερεύσεις το χρόνο που μεταφράζεται σε πρόσθετο έργο καθαριότητας μιας πόλης 12 χιλιάδων κατοίκων για ένα εξάμηνο.Σε συγκριτικούς πίνακες αναφέρεται ακόμη η οικονομία κλίμακας που επιτυγχάνεται σε περίπτωσης σύναψης της σύμβασης αυτή και τονίζεται: «…Επιπροσθέτως, αδιαμφισβήτητο είναι το γεγονός της ποιοτικής αναβάθμισης του έργου της καθαριότητας και του περιβάλλοντος γενικότερα μια και με την επικείμενη αυτή νέα σύμβαση θα χρησιμοποιηθούν σύγχρονα απορριμματοφόρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, θα εντατικοποιηθεί η σάρωση με μηχανικά μέσα καθώς επίσης θα ενισχυθεί τόσο η αποκομιδή όσο και η χειρωνακτική σάρωση σε όλες ανεξαιρέτως τις δημοτικές ενότητες, το έργο των οποίων σε ορισμένες περιπτώσεις εκτελείται σήμερα το Δήμο πλημμελώς λόγω έλλειψης μέσων και προσωπικού» --Μονιμοποιούνται οι 40.000 ΙΔΑΧ του Δημοσίου – Η δέσμευση και το χρονοδιάγραμμα Κατρούγκαλου--Διαφωνούν οι εργαζόμενοι για την ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας -- Σε ιδιώτες για τρία χρόνια η καθαριότητα από το δήμο Ρόδου.---Σε ιδιώτες για τρία χρόνια η καθαριότητα από το δήμο Ρόδου. Η έγκριση για να προχωρήσει ο Δήμος Ρόδου στη σύναψη δημόσιας σύμβασης για παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, για την επόμενη τριετία, εξαιτίας της αδυναμίας εκτέλεσης των συγκεκριμένων υπηρεσιών με ίδια μέσα, ζητείται, με σχετική εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο στην προγραμματισμένη συνεδρίασή του για την ερχόμενη Παρασκευή 24 Απριλίου. Συγκεκριμένα, η σύμβαση θα έχει ως αντικείμενο το έργο «εργασίες αποκομιδής και μεταφοράς ......---Βόμβα μεγατόνων: Προωθούν την ιδιωτικοποίηση των σκουπιδιών για το δήμο Ηρακλείου – Έχουν βρει και τον ανάδοχο; --- Η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με την Τρόικα που συνεχίζεται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας έχει “κολλήσει” στο Δημόσιο. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, προκειμένου να επιστρέψουν οι εκπρόσωποι των πιστωτών ζητούν κάλυψη του δημοσιονομικού κενού το οποίο αποτιμούν στα 3,5 δισ ευρώ για το 2015 με μέτρα περικοπής δημοσίων δαπανών. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ζητούν μειώσεις μισθών που θα προκύψουν μέσω εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου σε ΔΕΚΟ και ΟΤΑ από το 2015, πραγματοποίηση εδώ και τώρα των 5.500-6.000 απολύσεων περίπου που εκκρεμούν μέχρι το τέλος του χρόνου και κλείσιμο οργανισμών και φορέων του Δημοσίου. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση και η Τρόικα βρίσκονται κοντά σε συμφωνία με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για το Δημόσιο. -- Εθελοντισμός»… η “μαύρη” εργασία στους Ο.Τ.Α. - Δίνει στους ιδιώτες την καθαριότητα ο νέος πρόεδρος της ΚΕΔΕ - Η NASA ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 6 ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΛΟΓΩ ΗΛΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014... - «Από το μισθολόγιο φτώχειας… στο μισθολόγιο πείνας. Στόχος της κυβέρνησης τα 500 ευρώ εισαγωγικός μισθός» – Επίθεση ΠΟΕ-ΟΤΑ στον Μητσοτάκη - Για θέματα που αφορούν την καθαριότητα και την υπηρεσία πρασίνου - Στον εισαγγελέα οι «ανυπάκουοι» στην μνημονιακή πολιτική, Δήμαρχοι, ως ύποπτοι για παροχή …εξηγήσεων - βγήκε από τη Φυλακή, ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΕΛΟΣ Η ΧΗΜΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ. - υπερωρίες προσωπικού καθαριότητας - ισχύει το μηνιαίο όριο των τριάντα (30) ωρών - Μέσα σε λίγα λεπτά πλέον η έκδοση Δελτίου Ταυτότητας - Σε περιπέτειες πρ. πρόεδρος δημοτικής επιχείρησης! - Έτσι θα επιλεγούν οι προϊστάμενοι στο Δημόσιο – Όλη η διαδικασία (εγκύκλιος) - Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΕΛΟΣ! - Χάρρυ Κλυνν: Αυτό ήταν και το τελευταίο σου ταξίδι ως πρωθυπουργός της Ελλάδας Γερμανόδουλε! - Το Σωματείο της πρώην ΔΕΚΡ συμμετέχει στην 3ωρη Στάση Εργασίας της ΠΟΠ-ΟΤΑ - ΣΟΚ- Για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ η Φαρμακευτική Εταιρία MERCK παραδέχεται την ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ του ΚΑΡΚΙΝΟΥ μέσω Εμβολίων! (ΒΙΝΤΕΟ) - Στη δικαιοσύνη ο «πόλεμος» για την αξιολόγηση - Προκαταρκτική έρευνα για την καθαριότητα - Εγκύκλιος ΥΠΕΣ για τους δημοτικούς υπαλλήλους- Τι αλλάζει σε άδειες, προσλήψεις & αποσπάσεις - Βόμβα στα εργασιακά: Καταργούν επιδόματα γάμου και τέκνων - Συντάξεις: Έξοδος με 18 χρόνια υπηρεσίας - Στους εργολάβους το ψαχνό, στους δήμους ο κατιμάς... - Κοινό ψήφισμα σωματείων Υπαλλήλων Δήμου Ρόδου και Καθαριότητας - Ο Μητσοτάκης επιμένει: «Δεν θα απολύθει κανείς από την αξιολόγηση» αλλά… - Καθαριότητα: Επεκτείνονται οι βυθιζόμενοι κάδοι στους Δήμους - ΘΥΜΑΤΑ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΟΙ ΕΠΟΠΤΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ -Τι προβλέπει νέος νόμος για υπερωρίες, επίδομα ασθένειας και αποσπάσεις - Το «μνημόνιο απολύσεων» έρχεται από την πίσω πόρτα – Ποιοι κινδυνεύουν - Την «κερκόπορτα» ιδιωτικοποίησης της καθαριότητας των Δήμων άνοιξε ο Μιχελάκης - Οι κερκόπορτες του Δημοσίου – Για ποιους τομείς χτυπάει η καμπάνα της ιδιωτικοποίησης
Συμπληρωματική σύμβαση 1,5 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία για την καθαριότητα του νησιού
Συγγραφέας
Μήνυμα
Admin Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 318 Points : 100482 Φήμη : 0 Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2013 Ηλικία : 62 Τόπος : RHODES
Θέμα: Συμπληρωματική σύμβαση 1,5 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία για την καθαριότητα του νησιού Κυρ 10 Ιουν - 9:23
Συμπληρωματική σύμβαση 1,5 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία για την καθαριότητα του νησιού
Την σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης της υπηρεσίας με τίτλο: «Αποκομιδή – μεταφορά και διαχείριση ΑΣΑ, σάρωση (μηχανική και χειρωνακτική), χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρωνακτική) καθώς και αποκομιδή και διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας του Δήμου Ρόδου» με την ιδιωτική εταιρεία, που έχει αναλάβει ήδη το έργο, έναντι 1.243.752,41 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη ή 1.865.628,61 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη και 1 έτος δικαίωμα προαίρεσης (στην περίπτωση κατά την οποία ενεργοποιηθεί το δικαίωμα προαίρεσης), που αντιστοιχεί στο ποσοστό 12,99% ή 14,61% του αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού των υπηρεσιών, θα εισηγηθεί σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ρόδου, ο αντιδήμαρχος καθαριότητας κ. Μ. Παλαιολόγου.
Αρχικά, με την με αριθμό πρωτοκόλλου 2/99330 από 23/11/2016 διακήρυξη ο Δήμος Ρόδου προκήρυξε ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, για την επιλογή παρόχου των υπηρεσιών με τίτλο ‘ ‘Αποκομιδή – μεταφορά και διαχείριση ΑΣΑ, σάρωση (μηχανική και χειρωνακτική), χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρωνακτική) καθώς και αποκομιδή και διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας του Δήμου Ρόδου’ ‘ συνολικού προϋπολογισμού (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) 12.629.725,81€ και με δικαίωμα προαίρεσης 16.839.634,41€. Η διάρκεια παροχής της υπηρεσίας είναι για τρία (3) έτη, με δυνατότητα παράτασης, κατ’ ενάσκηση του ρητώς προβλεπόμενου δικαιώματος προαίρεσης, για ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, που περιγράφονται στην διακήρυξη και την τεχνική έκθεση που τη συνοδεύει. Οι προκηρυχθείσες υπηρεσίες περιληπτικά περιλαμβάνουν, συλλογή και μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων (ί. Αποκομιδή Αστικών Στερεών Αποβλήτων και Η. Αποκομιδή και Μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων με Χρήση PressContainer), μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, μηχανοκίνητο καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων, χειρωνακτικό καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων – αποψιλώσεις, αποκομιδή Επιστήλιων Καλαθιών, μηχανική Χορτοκοπή – Κλαδοκοπή (φυτικά υπολείμματα), διαχείριση Δημοτικών Αποβλήτων Συσκευασίας, με πρόβλεψη εκτέλεσης από τον ανάδοχο τμήματος 40% κατ’ ελάχιστον και 50% κατά μέγιστο όριο του συνολικού έργου της καθημερινής διαχείρισης στερεών μη επικινδύνων αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών και της καθαριότητας των οδών και κοινόχρηστων χώρων. Χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών του ανάδοχου ορίσθηκαν οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Ρόδου, Καλλιθέας, Αρχαγγέλου, Αφάντου, Λίνδου, Νότιας Ρόδου, Ιαλυσού, Πεταλούδων, Καμείρου και Αταβύρου. Με την με αριθμό 99/2017 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου κατακυρώθηκε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στην Κοινοπραξία με την επωνυμία «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ENACT Α.Ε – ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε». Επακολούθησε η με αριθμό 89/2017 πράξη του Ζ’ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία εγκρίθηκε η νομιμότητα της διαγωνιστικής διαδικασίας και το σχέδιο της σύμβασης και η υπογραφή στις 7/6/2017 της με αριθμό πρωτοκόλλου 2/43008 σύμβασης για χρονικό διάστημα τριών ετών με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους. Ο συνολικός προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των ευρώ 11.871.942,27 περιλαμβανομένου Φ.Π.Α 24%, ενώ ο προϋπολογισμός του τμήματος της σύμβασης που αφορά ειδικά στο αντικείμενο της αποκομιδής ανέρχεται στο ποσό των ευρώ 5.965.099,05 πλέον Φ.Π.Α 24%. Στα συμβατικά τεύχη του διαγωνισμού εκτιμήθηκε η ετήσια ποσότητα του απορριμματικού φορτίου ως εξής, για το έτος 2017 95.701 τόνοι, για το έτος 2018 96.658 τόνοι, για το έτος 2019 97.624 τόνοι και για το έτος 2020 98.601 τόνοι. Μία σταδιακή δηλαδή αύξηση του ετήσιου απορριμματικού φορτίου κατά 1.000 τόνους περίπου. Οι εκτιμήσεις στηρίχθηκαν σε δεδομένα που διέθετε τότε η υπηρεσία και μεταξύ άλλων, στο ξενοδοχειακό δυναμικό της Ρόδου που εκτιμήθηκε σε 85.646 κλίνες με βάση στοιχεία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος έτους 2011, σε στοιχεία αφίξεων του αεροδρομίου Ρόδου ετών 2009 – 2014. Σύμφωνα με την εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο, προκύπτει βεβαιότητα υπέρβασης του απορριμματικού φορτίου για τα επόμενα έτη σε σχέση με τον εκτιμώμενο όγκο κατά τον χρόνο σύνταξης της σχετικής διακήρυξης. Η υπέρβαση οφείλεται σε απρόβλεπτους και πάντως μη δυνάμενους να προεκτιμηθούν παράγοντες, παρά την όση επιμέλεια και προσοχή που επιδείχθηκε. Ήδη το έτος 2017 παρατηρήθηκε μεγάλη και πέραν κάθε προβλέψεων αύξηση του τουριστικού παράγοντα λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης. Το έτος 2018 είναι περισσότερο από βέβαιο ότι η συνεχόμενη ζήτηση θα αυξηθεί. Σε αυτό άλλωστε συνηγορεί η δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων, η επαναλειτουργία ήδη υφισταμένων και εν γένει η αύξηση των διαθέσιμων κλινών. Σε αυτήν την αύξηση η Διεύθυνση Καθαριότητας θεωρεί ότι συμβάλλει ο παράγοντας πολιτικής αστάθειας που επικρατεί σε γειτονικά κράτη και οι εν γένει γεωπολιτικές εξελίξεις στην περιοχή. Μέσα στις νέες συνθήκες ο υφιστάμενος δημοτικός μηχανισμός δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις επιπλέον ανάγκες καθαριότητας. Ως εκ τούτου ο μόνος που μπορεί να τις εκτελέσει είναι ο ανάδοχος. Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι το συνολικό μέγεθος δηλωμένων και καταγραμμένων κλινών ανέρχεται σε περίπου 95.000 παρατηρείται δηλαδή μία υπερβάλλουσα απόκλιση περίπου 10.000 κλινών σε σχέση με τα στοιχεία που ελήφθησαν υπόψη κατά τον χρόνο του διαγωνισμού. Επακόλουθο των δεδομένων αυτών είναι η συγκέντρωση μεγαλύτερων, από τα αρχικά δεδομένα και εκτιμήσεις, ποσοτήτων απορριμμάτων. Επιπλέον ο αριθμός του εργατικού προσωπικού που απασχολεί ο Δήμος στην υπηρεσία καθαριότητας είναι ανεπαρκής για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες που πλέον ανακύπτουν ενώ επιπρόσθετα, απαιτείται και μηχανολογικός εξοπλισμός για την κάλυψη των υπερβάσεων.